sábado, 2 de febrero de 2008

Orixinais, reediciones, bootlegs, e subastas na Rede

Orixinais, Reediciones, bootlegs, e subastas na Rede.

O século XXI iniciouse cun importante negocio e unha nova canle de distribución musical no que poden participar quen dispoñan dunha liña de acceso a Internet para seguir o rastro dos seus discos máis buscados e facerse con eles pujando nunha subasta. Non haberá problemas para adquirir calquera disco comercial do que se fabricaron miles de unidades nas últimas dúas décadas por un euro ou menos, pero se o teu é a arqueología e buscas tiradas limitadas, edicións orixinais ou discos piratas (discos editados sen a autorización do autor), terá que engadir dous ceros para iniciar a puja No medio de tantas transacciones quédase algún fan decepcionado, o mesmo afeccionado ao heavy metal que pagou cento cincuenta euros por un disco en directo de Rainbow, gravado en 1982 pola BBC, e espérao imaxinando unha edición especial, pero ao abrir o sobre atópase cunha caixa jewel, a portada escaneada e apenas con créditos que inclúe unha deficiente grabación do concerto feita por outro afeccionado durante a retransmisión realizada polo ente público británico, onde se escoitan ata os varridos polo dial para sintonizar a emisora. A ética e, digamos, profesionalidad deben estar equilibradas, vender ao mellor prezo sen recorrer ao engano nin o xogo sucio. Alguén dixo que o mellor negocio non é no que máis gaña unha parte senón no que as dúas partes quedan satisfeitas, Estamos de acordo, ¿non? Antes de sentarche a pujar podes visitar as páxinas a www.gemm.com e www.popsike.com para consultar as tasaciones feitas de acordo ás abreviaturas* utilizadas polos distintos vendedores e descubrir as posibilidades que che ofrece este inmenso catálogo virtual .

*http://www.gemm.com/c/info.cgi?&doc=GRADING_STANDARD

“Computers are a tool, a very powerful one granted, but a tool all the same. To many, the method of delivery is of more interest than what is actually being delivered, and modernity sprays a sheen over mediocrity.”
Andrew Weatherall 2007

(Extraido de: http://www.rottersgolfclub.co.uk/blog/index.php)


Originales Reediciones, bootlegs, y subastas en la Red.

El siglo XXI se ha iniciado con un importante negocio y un nuevo canal de distribución musical en el que pueden participar quienes dispongan de una línea de acceso a Internet para seguir el rastro de sus discos más buscados y hacerse con ellos pujando en una subasta. No habrá problemas para adquirir cualquier disco comercial del que se fabricaron miles de unidades en las últimas dos décadas por un euro o menos, pero si lo tuyo es la arqueología y buscas tiradas limitadas, ediciones originales o discos piratas (editados sin la autorización del autor), tendrás que añadir dos ceros para iniciar la puja
En medio de tantas transacciones se queda algún fan decepcionado, el mismo aficionado al heavy metal que ha pagado ciento cincuenta euros por un disco en directo de Rainbow, grabado en 1982 por la BBC, y lo espera imaginando una edición especial, pero al abrir el sobre se encuentra con una caja jewel, la portada escaneada y apenas con créditos que incluye una deficiente grabación del concierto hecha por otro aficionado durante la retransmisión realizada por el ente público británico, en donde se escuchan hasta los barridos por el dial para sintonizar la emisora. La ética y, digamos, profesionalidad deben estar equilibradas, vender al mejor precio sin recurrir al engaño ni el juego sucio. Alguien dijo que el mejor negocio no es en el que más gana una parte sino en el que las dos partes quedan satisfechas, Estamos de acuerdo, ¿no?
Antes de sentarte a pujar puedes visitar las páginas a www.gemm.es y www.popsike.com para consultar las tasaciones hechas de acuerdo a las abreviaturas* utilizadas por los distintos vendedores y descubrir las posibilidades que te ofrece este inmenso catálogo virtual .

*http://www.gemm.com/c/info.cgi?&doc=GRADING_STANDARD

“Computers are a tool, a very powerful one granted, but a tool all the same. To many, the method of delivery is of more interest than what is actually being delivered, and modernity sprays a sheen over mediocrity.”
Andrew Weatherall 2007

(Extraido de: http://www.rottersgolfclub.co.uk/blog/index.php)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Grazas Nonito, es un crack!